Victorias Secret till Sverige? ღ

2013-02-09 @ 19:46:00
Hej, jag har hört väldigt många rykten om att Victoras Secret ska komma till Arlanda som ligger i Stockholm!
Det är sant, Victorias Secret ska faktiskt komma till Sverige! Det kan vi vara glada om, det är Sveriges första men dem kommer bara sälja body mist och body lotion.. Men det är väl ändå bra? Det ända nackdelen är att man måste som sagt "flyga" eller ja.. För att komma till själva VS shoppen! Det menar med att man måste gå igeonom spärrarna som när man ska flyga! Det är inte så kul! Men vi får hoppas att den gången man går igenom spärrarna så kan man alltid gå dit och till Starbucks! Själv har jag en body mist (body splash) och en body lotion! 
Min syrra Ellen beställde dem två till mig när jag fyllde tolv år, inte så längesen! Body misten heter Vanillia Lace och luktar mycket sött och vanilj såklart! Den andra som är en body lotion heter Pure Seduction och luktar typ jordgubb, hallon och väldigt sött! Min favorit ;) Har ni någon produkt från VS? Kommentera nedan! 
 
 
 
❤❤❤

KOMMENTARER
Postat av: Florence

Mina favoriter är body lotionen "love spell"!

2013-02-09 @ 20:33:08
Postat av: marina

Vad gör du? :)

2013-02-09 @ 23:53:02
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Daniella

- Fin blogg! Hur har din helg varit? :)

2013-02-10 @ 11:01:16
URL: http://daniellaevelina.blogg.se
Postat av: Sophie - En av Sveriges bästa livsstilsbloggare!

Hejsanhejsan, just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett super snyggt armband!
Hoppas tävlingen passar dig! :)

( Ber om ursäkt om du inte gillar detta )

2013-02-10 @ 11:12:54
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: Julia

Synd bara att den ligger på flygplatsen....

2013-02-10 @ 11:40:45
URL: http://missjuliap.blogg.se/
Postat av: Florence

Jag såg nu att jag skrev "Mina favoriter" det var för att "midnight dare" också skulle vara med!

Svar: okej! haha bra!
haniixfoto.blogg.se

2013-02-10 @ 17:48:00

Kommentera det du vill här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback