SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

2013-02-08 @ 16:11:00
Hej! Nu börjar jag skirva alla svaren på frågestunden, om det är några frågor ni känner att ni inte direkt fick svar på så är det bara att kommentera. 
 
Gillar du sushi?
Ja, det gör jag! :)
 
Varför heter du Hannah? 
Mina föräldrar tyckte det var snyggt antar jag, jag är också halvengelsk 
så därför stavas jag med h på slutet! 
 
När började du med innebandy? Och varför?
Jag började med innebandy när jag var 8 år, jag ville egentligen börja på fotboll men min 
kompis fråga om jag ville följa med på hennes innebandy träning, jag tyckte det var kul och därför började jag på
det!
 
Vad gillar du med och på dig själv?
Jag gillar mig själv för att jag mycket påhittig, snäll och ärlig.
Vad jag gillar på mig själv är min hårfärg och mina ögon!
 
Vad gillar du inte med och på dig själv?
Jag gillar inte att jag oftast är en STOR tävlings människa, ibland går det över styr..!
Vad jag inte gillar på mig själv är mina ben, jag har alltid skämts för dem! 
 
Hur ska drömkillen vara och se ut?
En drömkille för mig är en ärlig person som inte bara en som går efter utseénde, snäll och ärlig helt enkelt
även fast jag faller ibland för inte like snälla killar..
Söt och snygg såklart ;) 
 
Vad är det bästa med mig?
Det bästa med dig Jessica är att du är ärlig och stöttar en i vått och tort!
Humor vet vi både vem som har ;) 
 
Om du fick ta något från mig och mitt liv, vad skulle du ta och varför? (Jessica)
Jag skulle ta din pojkvän Love, han är snygg och snäll! 
 
Bästa vänner?
Jag har många.
 
Saknar du någon?
Jag saknar min morfar jättemycket och alla mina fina husdjur som är i himlen nu.
 
Vilka länder har du varit i?
Jag har varit i Grekland (Kreta, Santorini) England (London och andra små delar) Cypern, Egypten och Danmark (Köpenhamn) Spanien (Gran Canaria) o lite till.
 
Santorini @ WeHeartIt
 
Favoritland?
Jag har egentligen två, Usa och Australien. (Mest Australien) 
 
Favoritårstid?
Min favorit årstid är SOMMAR!
 
Vad är det pinsamaste du har gjort?
Eh.... Jag har gjort många..!

Hur ser din framtid ut?
Det vet jag inte, men i fantasin så är jag Victorias Secret modell hahaha.. Men det vill väl alla tjejer bli? :)
 
Favorit låt? 
Min favorit låt är Under my shades by Zara Larsson, GRYM ASSÅ!! 
 
 
Fanta/sprite?
Sprite
 
Favorit färg?
ROSA 
 
Det dummaste du har gjort?
Vet faktiskt inte!
 
Mål med bloggen?
Kanske bli stor, jag tycker det bara är kul! :)
 
Vad vill du jobba som när du blir äldre?
Som sagt kanske VS modell eller typ advokat i NY.
 
 
Allt ditt smink?
Visar i ett videoinlägg!
 
Hur ser din favorit outfit ut?
Har ingen, bara tar något som passar!

Vad är det värsta du vet?
Att bli sårad, jag älskar alla mina vänner och vill aldrig bli sårad eller starta bråk.
 
Husdjur?
Jag har två kaniner, en hane och en hona! Hanen är kastrerad och han heter Frank(ie) och honan heter Fiddelie.
Frank även kallad Frankie
 
Vad heter den där appen? (Hampus)
Appen där man byter färg och sånt på appar heter coCoppa. 
Mycket känd nu!
 
Är du kär?
Ja 
 
Favorit mat?
Sushi såklart! ;)
 
Vad använder du för smink?
Visar i ett kanske videoinlägg.
 
Vad gör du på fritiden?
Läxor, kompisar och photoshopar till bloggen och innebandy haha!
 
Hoppas ni fick svar på era frågor! Hannah♥
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera det du vill här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback